Tristan 1.5

Eftersom jag är totat kass på att uppdatera bloggarna, så kommer det att komma in lite kort från nu och tidigare utan någon form av månadsuppföljning! Jag kommer inte att lägga in mer från Kreta resan om det inte är ett kort som jag känner jag vill publicera. Jag har inte hittat någon bra sida där man enkelt kan publicera bilder och som andra kan kommentera utan att själva vara medlem. Hittar jag en sådan sida så kommer jag att lägga in mer bilder och oftare, men detta bloggande tar för mycket tid av mig just nu, så därför har jag legat lågt ett tag.
Här kommer en underbar bild på Tristan och hans "gammel" faster. Förlåt G för att jag skriver faster och dessutom "gammel" =) Kram till dig!


Kommentarer
Postat av: Inko

Ett tips är ju: http://bilddagboken.se



Gullig kille du har!!

2011-01-06 @ 16:38:13
Postat av: G

Gulligt!!

2011-01-17 @ 07:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback